Kaffe och mandariner..

Sitter just nu på arbetet och dricker kaffe och äter mandariner..behöver vitaminer och grejer nu när hösten är här..
Ska alldeles snart äta min middag..Blir fiskgrytan som jag gjorde igår..den är barnsligt god ska jag säga er..Jag brukar ibland ha svårt för fisk,men denna är sjukt god..och hemskt himla nyttig..Kan det bli bättre??

Jag har förresten bytt jobb för ett tag nu,men är tillbaka på det gamla igen 1 januari..men just nu provar jag detta..

Är sugen som en galning på ostkrokar..gaaaaaaaah..någon mer än jag som kan bli sjukt sugen på det??

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul, vad är det för jobb? :)

2010-10-08 @ 20:34:03
URL: http://thereseee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback