Måndag 4 oktober 2010

Har precis ätit en god middag bestående av Lax,gräddkokt spenat och blomkål..mums!!..Riktig GI-middag och det var verkligen supergott ska jag säga er..
Just nu kollas det på Lyxfällan,fy farao vilken situation vissa människor sätter sig i..Usch!!..tur man inte har det sådär iallafall..Jag älskar att shoppa,men jag skulle ALDRIG ta lån för att göra det.

Har inte uppdaterat på snart en vecka,har haft annat i tankarna hela tiden..Har inte hänt så himla mycket..Har blivit påbackad av en bil så jag flög som en vante rakt ner i asfalten..

I helgen var vi till Rättvik på marknad..Älskar att gå på den,man får liksom en speciell känsla i hela kroppen,det luktar och känns alldeles speciellt..jag köpte samiskt tunnbröd,vitlökssalami,marknadskarameller och åkte karuseller med Carl:)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback