Tagen av Johanna..

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej..!!

2. Vem såg dig senast naken?
Thommy

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Först var jag en försiktig tjej..men sen å blev jag en supersminkad fjortis..Högljudd och klassens pajas..Sa snuskiga saker så lärarna ringde hem till mina föräldrar..Haha:)

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Jag måste ju säga som Johanna att jag kommer inte heller äga några hängbröst(de är alldeles för små för att kunna hänga)..Jag hoppas att min magsäcksoperation är gjord och att jag gått ner i vikt..

5. Hur var du på dagis?
Gick inte på dagis,bara hos dagmamma..vet ej hur jag var..

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag tror att jag är en ganska så bra arbetskamrat..Lättsam och rolig..

7. Har du celluliter?
Jaa..lite då..:)

8. Biter du på naglarna?
Ibland

9. Har du något handikapp?
Neej

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Neeej..!!..hur ska mina små tuttar kunna hänga..?!

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Hmm..inget av dem..

12. Svär du?
Joo..en del..

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Vågar ej öppna dörren för dem..

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
0..!!

15. Tror du på utomjordingar?
Självklart..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
TACOS..det bästa som finns eller något thailändskt..

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
HATAR blodpudding..

18. Har du blivit arresterad?
Njaej..

19. Ljuger du?
Nej..eller jo,bara när det behövs..

20. Har du kysst en polis?
Nej, inte vad jag vet... ;P

21. Är du rädd för securitasvakter?
Neej..alla jag möt har varit snälla..

22. Har du någonting att dölja?
Neej,inte vad jag vet..

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och en miniflipflop..

24. Är du / har du varit gift?
Nej!

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Jajamensan..

26. Kan du laga cyklar?
Neej..

27. Kan du fixa med bilar?
Inte mycket!

28. Brukar du köra om?
Jaa..!!

29. Kan du baka bröd?
Självklart..både med och utan recept..

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Haha ja!

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Vampire Dairies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback