Trött..Gääääääääääääääääääääääsp..!!

Usch och fy är så trött att ögonen knappt håller sig öppna..Gaah så jobbigt det är,men men,bara att bita ihop och le:)

Kollar just nu på Miami Inc..fy vad jag vill tatuera mig igen..måste nog ta och göra det snart igen..har en 3-4 stycken som jag faktiskt vill göra..Ska önska mig när jag fyller år tror jag faktiskt..

Vet ni något som irriterar mig??!!.Vuxna 30+ kan inte tugga tuggummi,de tuggar verkligen med öppen mun och smaskar..ni vet så där ÄCKLIGT så man ser tungan och alltihopa..Så jäkla hemskt..vissa klarar av att tugga,men inte många alls..NI MÅSTE LÄRA ER,ANNARS KAN NI VARA UTAN TUGGUMMI..Får man en annorlunda mun när man blir äldre??!!..jag skulle kunna tror det..eller vill ni bara vara lite ungdomligare?!!..men jag lovar,det är bara hemskt och äckligt..
Helt sjukt,men människor som ej kan tugga gör mig galen av irritation..Bara så ni vet!!

(Detta är verkligen ej menat till alla som är 30+)
Så där ja..nu fick jag det sagt..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: J

Haha vet vad du menar! Det är så det kliar i koppen när man hör på't :D

2010-10-17 @ 22:31:17
URL: http://jacksonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback