Ryggvärk och elände..

Har fått så ont i ryggen att jag knappt tar mig ur sängen på mornarna..Jag måste liksom trixa och ta sats för att komma upp..det är FRUKTANSVÄRT..om jag vaknar på natten och vill på toa så börjar jag nästan gråta,för jag vet ej hur jag ska ta mig dit..Det går okej på dagarna,för då tar jag tabletter och så..men det är molande värk ändå hela tiden,det är värst när jag ska sätta eller resa mig..jag får även ont om jag står upp för länge,ligger fel eller så..
Min rygg är alldeles utamattad..Stackar´n..
Ska försöka ordna tid för en massage,men det får bli nästa månad,för juat nu har vi dålig ekonomi..Usch..Hur ska jag kunna hålla ut en månad till!?!?!?!

Har ni några tips??



Kommentarer
Postat av: Alexandra Andersson

USCH! :S

2010-09-14 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback