Helgen..!!

Har haft en bra helg..På fredagkväll när prinsen kom från jobbet mös vi med en varsin skagensmörgås jag hade gjort..Tända ljus och bara sitta tillsammans och prata..
På lördagen tog vi sovmorgon,åt en mysfrukost,tog sen bilen och åkte och kollade lite..Åkte in på en lite "bättre" loppis med riktigt fina saker...Köpten två sorts gammaldags kannor eller vad man kallar det en att servera mjölk i till kaffet och en att servera vatten i,vi köpte även ett durkslag i stål..alla saker var typ gammelvita eller vad man ska kalla det..haha:) ska åka dit igen sen..vi hade inte så mycket pengar med oss i pungen...
Sen på eftermiddagen fixade vi oss och hämtade sen upp Micke på Orsa..åkte sen till Heden och grillade med Thommys familj och släkt..Jag körde och var därför nykter..men hade riktigt riktigt trevligt ska jag säga..många glad skratt och knäppa saker..
Igår vaknade vi i lagom tid,åt frukost och tog sen en långpromenad med hunden..åkte sedan och tankade bilen och köpte med oss en varsin latte och åkte till ett badställe så hunden fick bada och leka ett tag..det uppskattade han..Åkte efter det och spelade lite kort med Thommys syster och mormor...
När vi kom hem tog vi det mest lugnt..gjorde egen pizza och hade en mysig eftermiddag och kväll..Hann även klippa gräsmattan när solen sken för en stund...

Det var min helg..dags för att jobba kväll snart..

Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback