Semester..!

Riktigt dåligt med bloggande från min sida måste jag säga..
Njuter just nu av att ha semester..det är underbart att få vara ledig och bara ta dagen som den faktiskt kommer för tillfället..på måndag går vi in på sista semesterveckan,det ger en ju lite smått med panik..det är ju så otroligt skönt att vara ledig måste jag erkänna..Fast om man inte jobbade skulle man aldrig förstå det sköna med att vara ledig..men semestern kunde iallafall vara i några veckor till kan man tycka...så man hinner med allt man vill göra under den..

Sitter för tllfället med datorn i knä och ser på nån Harry Potter-film på Canal+..Har  någon sett den sista filmen förresten??!!..om inte så måste ni se den..så sjukt bra och spännande..Men man måste ju såklart de alla filmer för att se den sista..Haha :)

Thommy ligger och sover än..Jag vaknade för över en timme sen..Klarar inte av att sova länge på dagarna..

Ähhhh....hade ju inget vettigt att skriva..vi hörs..

Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback