Fredag 21 januari 2011

God Morgon på er!
Hur är det med er allihopa?!?!.. dålig uppdatering från min sida nu på slutet,men det händer så otroligt mycket i livet just nu så jag hinner inte med bloggen..Jag kan inte berätta så mycket av det som händer ännu,men det kommer inom en snart framtid...så var inte oroliga,er nyfikenhet ska stillas...JAG LOVAR..!!

Så underbart väder det har varit de senaste dagarna,solen har lyst och det har varit alldeles lagom kallt..Har tagit riktiga långpromenader med hunden när det varit såhär fint...Ställde mig nere vis Siljan en stund och bara sög i mig av solen...så underbart att lapa D-vitamin:),det behöver verkligen min vinter-/mörkertrötta kropp..så otroligt skönt att det vänder nu måste jag säga..


Nu ska jag göra min plikt en stund...
Puss Puss<3
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback