Fredag 7 januari 2010

Vaknade 10.20 av att mamma ringde..Haha..var i chock över att klockan var så mycket..Men det var välbehövligt med all sömn faktiskt:),efter magsjukan så är jag helt slut..
När jag vaknat till så gick jag med hunden en vända,sen så gjorde jag lite omelett som brunch eftersom klockan var så mycket..sen har jag inte gjort så mycket mer..plockat och lite så bara,vovven är trött och mest bara sover idag..

Nu ska jag alldeles snart förberede middagen litegranna..Ska göra israelisk sallad med schnitzel,vi ska inte äta förrän senare,men salladen är god om den får stå i kylen en stund..och schnitzeln den gör jag precis innan middagen..Riktig fredags mat blir det:),men ändå nyttigt...
är sjukt sugen på fruktsallad idag,så det hade vi tänkt göra och mumsa på framför TV:n ikväll,det var riktigt längesen man åt det..

Puss Puss <3



Vovven på julaftonen i Furudal..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback