Magsjuka och jävulskap..!!

Fick magsjuka i måndags..Fy farao alltså..det värsta man kan ha..Satt och skakade av frossa trotts att jag hade byxor fleecetröja,fleecefilt med värmeslinga,fleecefilt och en bomullsfilt..Fy alltså..!!..fick inte upp värmen hur jag än gjorde..Usch..!!..sov inget på natten,bosatte mig på toan,är fortfarande inte riktigt pigg och man smittar ju 48 timmar efter sista symtom så jag sjukskrev mig igår,idag och imorgon..sen är jag ledig hela helgen tills på måndag..
Idag är jag helt slut,så jag ser serier på datorn och vilar upp mig..Har inte ätit mycket dessa snart tre dygn..idag har jag försökt med lite fil bara,mer törs jag ej..försöker dricka vatten också,har inte druckit mer än lite cocacola på dessa tre dygn..
Det positiva med detta är ju att det blev en bra start på det nya livet jag ska börja..Haha:)..lite utrensning,tror jag tappat minst 6 kg på detta..Hahaahaha:)





Kul inlägg detta blev för er att läsa..Neej,nu ska jag lägga mig en stund i soffan..

Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Resorb är jätte bra för kroppen när man har varit och är magsjuk :) ..även om man skulle råka vara bakis någon gång ;)

2011-01-05 @ 12:49:37
URL: http://thereseee.devote.se
Postat av: Caroline

Tack för tipset..det ska jag köpa..:)

2011-01-05 @ 13:30:14
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback