Myskväll med mig själv:)

Thommy jobbar kväll..han började vid 16..Ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att få en ensam kväll hemma..Bara skrota runt...Se det man vill på TV,gå en skön promenad med hunden,sitta vid datorn och bara ta det lugnt..det är väldigt skönt efter man jobbat natt,är väldigt trött i skallen efter 21 timmar på arbetet..Älskar min prins,så tro inget annat nu..

På förmiddagen när jag kom hem vid 10 så åkte vi på MAXI för att fylla på kyl,frys och skafferi..Åkte sen hem och åt kycklingsallad...sen åkte vi på ett viktigt möte..som slutade riktigt BRA.(vi båda fick skrika ut glädjen i bilen när vi åkte därifrån).!!!..allt ska vara 100% innan jag skriver något här bara..ni kommer fatta sen..hiihi:)
Vad fjantig jag är som håller på såhär..Nu ska jag hålla tyst..!!

Nu ska jag mysa lite mer med min lilla vovve..

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Therese

Det är faktiskt jätte skönt att få vara ensam ibland. Iallafall när man vet att det inte är för länge :P

2011-01-26 @ 11:25:16
URL: http://thereseee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback