2:a advent

Tänk vad fort tiden går. Och snart är det jul,jag hinner knappt med..Idag har vi klätt granen, fikat lussebullar och pepparkakor..Haft en skön dag..
Har haft min lillebror Carl här hela helgen..Så började dagen med någon timme ute och åkte pulka efter frukosten..Hunden var med och fick springa lös..det bästa som han vet..när vi kom in så eldade vi i kaminen och sen kom min syster med sin kille,vi fikade lite adventsfika och pratade lite..sedan tog Carl medsig och åkte hem.
 
Jag och Thommy tog en sväng in till Mora,köpte ljusslinga till granen.
 
Efter middagen så tog vi en promenad med hunden i kylan. Men det är bara kallt om man klär sig dåligt..bara att dra på sig så man inte fryser..Raggisar,fleecetröjor och annat som håller en varm under ytterkläderna.Så underbart skönt när kylan biter lite i kinderna.
 
Trevlig advent på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback