Ett litet mirakel..

Det var en dag i augusti som jag började undra varför min mens var sen..Den har ju skött sig på dagen sen efter operationen.. Jag tänkte att jag gör väl ett grav.test men det kommer ju verkligen inte vara något men jag gör ett så är de ur världen sen. Man ska ju helst inte bli gravid inom ett år efter operationen och det hade jag tänkt hålla(fast jag ej åt piller eller så)
Jag tog ett test och det visade positivt..JAG ÄR MED BARN..tog ett till och det visade samma sak..VA?!!?
Helt otroligt ofattbart..När Thommy kom hem så kunde jag knappt hålla mig,trodde jag skulle spricka..han blev minst lika glad som mig..
Något vi så länge pratat och drömt om höll på att bli sanning. Vi har inte velat skaffa barn innan min opertion.Jag skulle heller aldrig kunna bli med barn med den vikten jag bar på..hade knappt mens då..
VI SKA BLI FÖRÄLDRAR!!
 
 
Vi hade inte planerat att bli gravida utan tänkt att det får bli som det blir,vi försöker hålla oss till ett år efter operation.
Man att bli gravid förstör ingenting för min framtida vikt..Jag vägde 121,8 när jag blev med barn och nu väger jag 113..och på MVC säger de att jag är perfekt för att bära barn..Kärnfrisk,är nästan mer frisk för varje gång jag kommer dit..(om man ser till prover m.m)
De tyckte det viktigaste var att jag stod still i vikt..men ser varje kilo jag går ner som en vinst..Heja mig!
 
Detta är det häftigaste som hänt mig..har operationen att att tacka för min graviditet..!!
Att få skapa en familj med mina drömmars man är otroligt underbart..
 
 
Vår älskade bebis <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer att bli mosters bäbis ska du se (L) Jag har första tjingen på att vara barnvakt!!!

2012-12-16 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback