Myser..

Det är så mysigt med vintern..tog en skön långpromenad med hunden och nu sitter jag uppkrupen i soffan med en korsordstidning och bara myser..så skönt att bara sitta och njuta..
Det blir mörkt tidigt och då känns det så mysigt inne..tända ljus och mysiga lampor..framåt kvällen brukat vi elda i kaminen så blir det varmt och skönt inne hela kvällen..

Ska ta mig en promenad med hunden ner på Orsa om ett tag och möte upp Thommy när han slutar..
Före det ska jag förbereda middagen lite..åååhhh,mat är underbart.. graviditeten gör mig hungrig jämt vissa dagar och vissa dagar är jag aldrig hungrig..haha:-) ni ska se mig de hungriga dagarna..då tittar Thommy på mig och undrar om jag verkligen är opererad.. Men jag går ner i vikt ändå.. Tror mina dagliga promenader gör susen..(och sen så tar ju jag bara upp en liten del av maten eftersom en stor del av tarmen är bortkopplad.. Så jag kanske tar upp en 6:e del av det jag äter jämfört med vad andra gör.)
Låter som ett matvrak kanske..men när jag frossar så äter jag typ som en normal människa kanske lite mer..men inga sjuka mängder som förut,det finns ingen plats..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback