Något som är bra..

Något av det skönaste med att gå ner i vikt är att kunna handla normala kläder...man behöver inte gå på tjockisavdelningen,för där finns inte mycket kläder för min smak..
Tänk när jag kunde handla min första klänning på cubus i storlek 44..det var lovley.. Jag har största storleken på vanliga avdelningen,men det skiter jag i.. Förut hade jag storlek 58/60 på nästan alla plagg men dessa är nu kastade och glömda;-)
Har även en tunika i storlek 42 som passar:-)jag behöver inte vara rädd att någon ska se lappen på kläderna där storleken står..för nu är storleken normal och jag slipper ha ångest över det..
Jag kan ha den kappa som jag för 4 år sen köpte trotts att den var alldeles för trång,tänkte jag skulle växa i den,men vikten bara ökade..
För första gången sen gymnasiet kunde jag i år gå in och köpa den vinterjacka jag ville ha och tyckte var snygg. Förut fick jag specialsöka på stora jackor på nätet och fick gå runt med en skitful.. Fan så hemskt det var..
Men nu är det underbart..fattar det knappt själv.. Jag glömmer ibland bort att jag minskat..Tar ibland för stora storlekar och har fått beställa om saker 4 gånger för det varit för stort..förr var allt jämt för trångt..
Men några jeans har jag ej hittat ännu..och än är det ingen idé,för nu växer magen medan resten av jag krymper..så kör på leggins ett tag till...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback