Tack!

Vill tacka det gamla året för allt det gav mig.. För att jag fick operera mig och hitta tillbaka till den personen som jag faktiskt är..vill tacka för att jag får dela livet med den jag älskar och att han älskar mig varje dag med mina fel och brister,han får mig att skratta och le hur jobbigt livet än är TACK,vill tacka för att vi har fått något som ligger i min mage och växer,som till våren kommer att komma ut till oss.

Men vill även gråta över det gamla året. Att det var det året min älskade svärfar togs ifrån oss. Hastigt och inte alls tänkt att det skulle hända just den där dagen i slutet på mars 2012. Men det gjorde det och en sorg kommer vi alltid bära med oss. Han är evigt saknad av så många,jag är otroligt ledsen att vårat/våra barn aldrig kommer få möta sin fina farfar. Men jag vet att han alltid finns med och vakar över oss.

Så från en stor sorg till en helt alldeles otrolig glädje har vi gått detta år. Sorgen försvinner aldrig,men man lär sig leva med den.

Tack 2012 och välkommen 2013!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback