1 år

Idag är det exakt ett år sen jag opererade mig..exakt ett år sen jag faktiskt fick livet tillbaka.. 
För ett år sen hade jag precis kommit till uppvaket efter en ca.5 timmar lång operation. Jag är så otroligt glad att jag valde att göra den..ett av de bästa val jag gjort i hela mitt liv..
Att idag kunna vara ute bland folk utan att skämmas känns alldeles underbart för mig..att inte behöva planera var,när och hur man ska göra för att slippa möte folk..jag gick runt med en ständig oro att det skulle vara trånga utrymmen,för mycket folk och jag skulle behöva skämmas för att vara tjock och ta plats..
Fy fan vilken känsla jag fick leva med hela tiden..jag vill aldrig mer komma dit..
 
Nu sitter jag här 1 år senare..64 kg lättare och med en bebis i magen..helt sjukt..viktnedgången visste vi ju om men inte att det skulle komma en bebis till oss så snart.. om 2-3 år hade vi trott att det skulle vara dags,när min viktresa skulle vara klar..
Min viktnedgång har saktat ner sen jag blev gravid..Gått ner 10 kg på ca.6 månader..de övriga 53 kg gjordes alltså halvåret innan :)
Men som det ser ut så fortsätter min viktresa efter graviditeten..ifall ni undrar,verkar ju finnas somliga som verkar SÅ oroliga för det :) hur ska det gå egentligen??..den kan ni fortsätta undra..haha!!
 
Så grattis till den nya lyckliga mig på 1 årsdagen..inte riktigt i mål än,men fan vilken bra bit på vägen jag har kommit...Heja mig!!
 
Puss Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Andersson

Du är grym Carro :) glad för din skull! Kram

2013-02-06 @ 14:36:26
Postat av: Pernilla

Jag blir så glad och inspirerad av att läsa din blogg!
Du kämpar på så bra!
Väntar själv på en kallelse från vårdcentralen för att undersöka om jag skulle kunna vara en kandidat för en op. Och det ser jag verkligen fram emot!
Keep up the good work!

2013-02-07 @ 23:37:22
URL: http://rubbermadebaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback