Lugn dag!

Alla gäster åkte vid 10.30. Idag ska vi bara försöka ta det lugnt. Gå ut på en långpromenad med hunden så man får luft och röra på fläsket som vilat i helgen.. Eller typ vilat. Kom ut 1,5 timme i fredags,men igår blev det bara 45 minuter promenad för mig att röra på fläsket och sen var jag sällskap till lillebror i pulkabacken. När man har min mamma på besök så går hon så gärna med hunden.
Hunden är så lycklig när min familj är här. Alla går ut med han och lillebror leker med honom så gärna i snön.

Ska se om vi hittar på nått mer efter promenad. Annars blir det bara lugna puckar:-) det behöver man också,fast jag har svårt att göra ingenting. Försöker fortfarande lära mig det. Att bara ligga på soffan om dagarna är inte riktigt min melodi..

Vad ska ni andra göra idag?

Puss & kram

Här väntade vi på att husse skulle sluta jobba i fredags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback